lördag 11 september 2010

Fastgirl skates....







Nu har prylarna från fastgirl skates kommit. Det blev lite nya grejer, runda "toe stops" istället för den där konstiga fyrkantiga som R3:orna kom med. Den hade en tendens att vrida sig hela tiden. Slog till på tåskydd också, ser lite finare ut än gaffa-tejpen fast det kanske är mer rock'n roll. Innehjul från heartless två olika stalker och breaker, ska bli spännande och testa dom på träningen imörrn. Även nya knäskydden ska invigas, 187 Pro Knee Pads. Som ser helt sjukt stora och blaffiga ut, men dom ska ju vara riktigt bra så jag får hoppas på det. Ångrar verkligen att jag inte köpte nya kullager när jag ändå beställde från usa. Det är fan trippla priset på bones reds här....Men men man kan inte få allt här i världen!

2 kommentarer:

Sandy De Luxe sa...

Jag har också beställt 187 kneepads och jag fick låna ett par och åkte med dem i onsdags. Sjukt grymma!
Sen har jag beställt sugar wheels och tuner pink. VI får se hur det blir. Hoppas du blir nöjd med dina grejer!

Swede Hurt sa...

do it