lördag 16 januari 2010

Den evigt pågående tavelväggen....




Vi har en tavelvägg som blev påbörjad när vi flyttade in. Den består av lite allt möjligt, kort, minnen från resor, vykort, bröllopskort, släkt,balkort, visitkort, ultraljudsbild......ja lite allt möjligt. När man ser den på riktigt så känns det som vi är på god väg, men på bild ser den fjuttig ut. Måste bli fler helt enkelt. . .Som det här fina kortet på min mamma, hon är väl runt 16 år på den här bilden. Nu fattas bara fler ramar, måste ut å leta!

2 kommentarer:

Bara barah sa...

Nice vägg! håller på med en liknande faktiskt.

Mrs Lucky sa...

Men du har kommit långt tycker jag. Mina ramar ligger bara i en hög :) Fint kort på din mamma, jag älskar kort på mina päron som unga. Har du kollat in: http://momstyleicons.blogspot.com/

Kul faktiskt.