söndag 24 januari 2010

rea, jag bara älskar det....




I helgen åkte familjen ut på badkarsjakt, vi hittade ett som skulle kunna passa på hornbach. Ett nytt i gammal tappning, med tassar på. Måste mäta lite och kanske kolla på lite andra alternativ. Men vi har kommit en bit på vägen. Sen blev det lördagsutflykt à la americano, to the mall. Det är rea typ över allt nu, på alla butiker och jag älskar det. Det är nå visst att hitta saker på rea och den här gången fick min man den känna på den känslan. Han har tjatat om sina bra skor hela helgen, men visst dom var ett kap, 60% off och snygga. Vi hittade lite saker till hemmet också. Gardiner för en tjuga, en liten vas som får bli tandborstsmugg, 6 st tabletter med lite så där picknick känsla. Jag fyndade en klänning på myrornas som jag inte provade. Den var på gränsen till för liten men ska lägga ut den i ryggen. Sen blev det fika och jag drabbades av storhetsvansinne, köpte en lite för stor macka, spillde ut min lattemr Blue eyes hammare så då åkte vi hem. Konsumera mera....

5 kommentarer:

Anna sa...

hahaha stackars mr Blue eye! Fynda är det bästa! Själv var jag å fyndade på Muskot i lördags. Blev bjuden på bubbel å då passar man ju i allt! Plånkan gick som en lärkvinge! Men jag kom hem med en kofta å 3 tröjor, mycke nöjd!

Tjuettan sa...

Sweet!! En annan håller hårt i plånboken...trökigt...

pungen sa...

jag har diarreeeee

Tjuettan sa...

Punggren du får komma å låna lite hushållspapper då!!!

Anonym sa...

a eller toapapper om ni har över