tisdag 2 februari 2010

Kryddburkar på loppis...




På sedvanligt vis så gick jag och mr.blue eyes på promenad. Egentligen skulle vi till friskis men blue eyes har varit lite kinkig, tänderna är på gång. Jag vågar inte lämna honom till tanterna på barnpassningen. Så vi passade på att svänga förbi lokala loppisen. Kolla vad vi hittade, kryddburkar med bär på, ett glasfat, gröna plastknoppar 16 st för att vara exakt. En liten badanka till blue eyes samling, en ful gorilla, men kolla in smurfen med varmkörven, stört skön. För detta fick jag hosta upp hela 23kr, det var halva priset på hela loppisen.

3 kommentarer:

ingen fara på taket sa...

Bra loppis. Du har fått en award hos mig efetrsom jag kommenterar hos dig.

christina sa...

gillar vad jag ser, kryddburkarna hade gärna fått flytta in hos mig, smurfen med. smurfen hade passat bra med fragglarna och mupparna :-)
ha det fint!

Anna sa...

vilket kap! måste vara den billigaste loppisen i stan! :)