fredag 5 februari 2010

Ny duk och världens bästa fruktskål....


Hittade en ny äntligen en ny "vax/bomullsduk". Men så när man står där på åhlens å ska bestämma längd så tar man alltid för lite. Jag tänkte "2 meter det är ju långt de...." när jag kom hem så var den på gränsen. Så jag får skita i och fålla den. Fruktskålen hittade jag på en marknad för massa år sen, älskar leopard så gissa om jag blev glad när jag hittade den. Den är från spisani som gör saker i akryl och naturfiber. Min skål är gjort av tyg och akryl. Blev upplyst av damen som sålde den att den nämligen är köpt på NK. Okej... jag skulle ändå köpt den även om den var från Rusta....

5 kommentarer:

christina sa...

hej! skickade precis en utmaning till dig i bloggen, hoppas att du vill svara!
ha en fin dag!

ingen fara på taket sa...

Jag har också klämt på det där tyget.

Daisy sa...

Damn, jag skickade också utmaningen till dig (se Christinas kommentar), men det gör ju bara att pressen på dig att anta den ökar...

erry sa...

Fin duk!

Tjuettan sa...

Ingen fara: Du får komma hit å klämma lite mer då.
Daisy och Christina: Done
Erry: Tack