fredag 18 december 2009

Det blev inte som det skulle...







För att försöka få lite julfeeling så bestämde jag mig för att göra lingonfudge och apelsinknäck. Koka, koka koka....Men knäcken blev fudgekola ock fudgen blev konstig. Kände att jag höll på att psykbryt, knäckhelvetet gick ju inte att droppa i formarna. Ni ser ju själva... Men smaken var det inte nå fel på. Så jag rullade fudgen i kokos det flöt liksom bara ut annars. Blev mycket gott,men jag tror jag fått socker overdose. Man måste ju provsmaka lite då och då. Och kolor känns ju lite mer avancerade än knäck, eller?

5 kommentarer:

ingen fara på taket sa...

knäck görs i micron. helt överlägset.

Mollysmum sa...

försökte lite för mycket honey! ?lägg upp benen på soffbordet och tat lungt.Kram

Daisy sa...

Var har du fått tag i den snygga pinupduken som skymtar bakom knäckformarna?

Tjuettan sa...

Det är en bricka. Fått den i present, men brukar finnas på prylbutiker. Typ designtorget. Visst är den tjusig...

Anna sa...

Du det ser jäkligt gött ut de där!