fredag 19 februari 2010

Nytt till mamma och pojke...




Äntligen så fick jag mitt efterlängtade paket från ASOS. Jag älskar ju att fynda, så det blev lite vårprylar. Ett par fina kilklackisar till mig, nu vill jag ha sommar! Mitt efterlängtade carmex och det skönaste läppglanset ever, Liparazzi med spegel på baksidan och ja just det en liten lampa i locket. Så tacky så man måste gilla det. Fin färg är det också.
Till mr.Blue Eyes blev det ett par converse och en fin Lee denimjacka. Köpte att storlek 12m alltså 80 cm. Men den känns mycket mindre han får ha den som innejacka, eftersom det tydligen har blivit en ny istid i detta land. Solbrillorna fick han av mormor, miniatyrer av pappans "Wayfarers"........Om nu sommaren kommer nångång, lite vår kan vi väl få, snälla....

7 kommentarer:

Miss Cherry sa...

Läckert!
Är det din amazon i headern?
Gillar leopardskålen också i inlägget nedan!

Tjuettan sa...

Bilen är den våran, men det är ingen amazon, det är en chevrolet 210 från 1953. Det där sved ;).... Visst är skålen fin!

Mollysmum sa...

Måste säga att Carmex cherry är ju tyvärr inte lika bra som orginalet...jag får ont av den....men luktar ju gott. Kram

Tjuettan sa...

Hmm jag tycker att den är lika bra som orginalet, roligt med lite variation....men smaken är som baken ;)

erry sa...

Grymt snygga skor (säger en som inte klarar av att gå i klackar...)

Tjuettan sa...

Erry: övning ger färdighet;), dessutom så blir jag sjukt lång i dom. Men frågan är om jag kommer få använda dom nångång det här året=istid!

Daisy sa...

Heaven, vilka snygga skor du hittat! Röda skor är bästa humörhöjaren.