torsdag 19 augusti 2010

15-års dag....



För nån vecka sen så firade jag och min man 15 år ihop och då räknar vi inte första gången vi var tillsammans. Av dom 15 så gifta i 5 år, men det firas i nov. Min mor var här så vi hade barnvakt, en helkväll alltså. Vi började med middag på restaurang Grill Ruby i gamla stan. Man väljer "köttet" och till det sideorders. Jag åt grillad tonfisk, sötpotatisgratäng och ananas-mango salsa. Sen en irish coffee och en chokladtryffel till efterrätt. Bordet var så där, hade varit mysigare med ett två-bord. Men maten var super, ölen blir man ju aldrig besviken på... Sen gick vi vidare till Bröderna Olsson, som var stammishaket för nåt år sen. Innan mr B kom kan man väl säga. . . Kvällen till ära så hade jag på mig en blommig klänning från beyond retro. Har inte haft rätt tillfälle att använda den, så nu åkte den på. En riktigt bra kväll helt enkelt! Ps. ska ni till Ruby, boka bord. Det var många som fick vända i dörren.Ds

3 kommentarer:

Sandy De Luxe sa...

Oj! Det var inte illa! 15 år. Grattis!

LadyAngore sa...

Massor av grattis. :)

Miss Rascal sa...

Grattis!
Underbar klanning.
Glad att du ar tillbaka, har saknat dina blogginlagg.