tisdag 25 maj 2010

swedish hasbeens...

Jag gjorde det, jag unnade mig och köpte ett par.....Men nu är jag så besviken. Var in på tjallamalla och provade ett par men tyvärr så hade dom inte vinröda som jag ville ha. Så jag beställde från hemsidan, när dom kommer hem så är klacken annorlunda och träskon lixom lite lackad. Inte alls som dom jag testade.....så tråkigt! Jag har mailat dom men inte fått nått svar än, men förhoppningsvis så ordnar det sig. Nån som vet om det finns två olika modeller på "braided sky high"? Ni ser skillnaden....

3 kommentarer:

Sandy De Luxe sa...

Det ser ut som den du har fått hem "bara" är high. Jag har peep-toe high och där ser klacken ut så. Men att sulan är lite lackad är nog bara bra, för mina ser ut som skit efter en säsong, helt svarta, de är väldigt ömtåliga.

Tjuettan sa...

Det konstiga är att braided inte finns i "bara" high.... Fan också, jag som skulle ha dom i helgen. Inte fått nå svar på mailet heller...

Mrs Lucky sa...

Fy vad surt! Jag har tre par Hasbeens och inga är lackade. Har aldrig hört att de skulle vara det, och jag har också beställt från hemsidan. Nä, klaga på!