torsdag 24 juni 2010

1-års kalas!

Kan inte fatta att tiden gått så fort mr.B har blivit 1 år. Så för ungefär ett år sen så kom han ut snabbt som fan. När jag kom in så undersökte barnmorskan mig och sa -Är du frisk? Bra för nu ska vi föda barn! När jag frågade om epidural, så skrattade hon och sa. -Du har gjort det jobbiga redan, du har krystvärkar. Så jag försökte med lustgas men det luktade urk, så det blev en förlossning helt utan nått. Så i tisdags var det kalas, några av hans homies kom och hängde på altanen. Senare på kvällen kom morbror och hans tjej, å mer kompisar. Det blev inte en lugn stund, det där med att dricka kaffe och skvallra funkar inte riktigt längre. Å vilka fina presenter han fick, den glada pojken!

4 kommentarer:

LadyAngore sa...

Hurra för lill-killen! Söt han är i sin hawaii-skjorta. :)

trevlig midsommar på er!

Anna sa...

Ja helt oroligt att det redan har gått ett år! Ser fram emot att få sitta på altan på midsommar, då ska jag gosa upp lilla B ordentligt!

christina sa...

stort grattis till lillkillen, i efterskott! :-)

och du, kul att du börjat mer rollerderby! har alltid tyckt det ser så jäkla roligt ut, men det finns tyvärr inte i min lilla lilla stad... åk på nu!

trevlig midsommar!

Mrs Lucky sa...

Grattis! Kalas är det bästa!