måndag 7 juni 2010

Allt och inget...




Känns som tiden flyger iväg och jag hinner med allt och inget. Senaste två veckorna har varit konstiga, tråkiga besked, bygga altan, bilträff, konsert, måla, trasig diskmaskin, vara i från mr. Blue eyes mer än ett dygn, nytt intresse,bilträff igen, grilla, första stegen, klippa gräs, bestämt datum tills jag ska börja jobba, planera 1-års kalas, pollen, lagad diskmaskin, träffat nya människor, varit på kalas,sommar......jag vet inte mycket och lite på samma gång. Men jag älskar dom här ljusa sommarkvällarna, bara att man kan vara ute i trädgården länge, det är lyx det!

1 kommentar:

Mrs Lucky sa...

Ja, det är konstigt hur dagarna och veckorna bara flyger förbi trots att man inte jobbar. Första stegen. Mysigt värre. Och kvällarna är ljuvliga, jag håller med.