måndag 16 november 2009

Fredag...besök...







Min lillebror med vänner kom på besök i helgen, riktigt trevligt, dom var även ute å rände på konsert. Som det ska vara när man är i storstaden! Innan jag släppte iväg dom släpade jag med dom till lite loppisar, hittade inte så mycket men en kanna från stavangerflint, samma serie som glögg muggarna jag hittade för nån vecka sen, men annan färg. Men den passar utmärkt till mina tikimuggar som vi köpte i san francisco sist vi var i usa. Får bli lite sangria i den i sommar eller saft....Köpte även ett par levis jeans till mr.blue eyes och en denimskjorta. Tyckte att dom såg så små ut. Men tror att dom passar när han är runt ett år. Roligt med orange tab, det hittar man inte så ofta....

4 kommentarer:

Josefine sa...

Fan vad vajert det blev då!

Ett önskemål. Ändra till "pop-up" fönster för kommentarerna, det är skönt att slippa byta sida när man är inne i bloggen. Det gör du under kommentarinställningarna. Ja om du nu vill förstås :) Och ta bort ordkontrollen också när du ändå är igång. HIHI!

Tjuettan sa...

Men höllö du...du kan ju det här du...Fixat! bra va!!!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Josefine sa...

ASBRA! :D