tisdag 17 november 2009

mysa, mys!


Måndag är familjedag på tjuettan, då åker vi nämligen på babysim. Oftast så brukar vi köpa med oss mat hem, för jag tror att vi är tröttare än mr.blue eyes! Men igår blev veggolasagne med hembakat bröd, snabba limpan hette receptet. Som vanligt så improviserade jag lite pga att jag inte hade alla rätta ingredienserna Den blev riktigt bra, så nu har vi ett nytt favvo bröd.
När vi var ute å for runt i helgen passade jag på å shoppa nya leopard lakan från H&M Home, och en ny morgonrock med rosor på, kitschig tänkte jag, måste ha! Leopard och rosor,Love it! Så låg nya elle som kom i brevlådan förra veckan å väntade på mig...På med morgonrocken, mys...

3 kommentarer:

Sven Bjarton sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Katarina sa...

Den där morgonrocken ska nog jag också få

ingen fara på taket sa...

Härligt med mys!