lördag 7 november 2009

En skinnkjol åt mor och jacka åt lille lille pojk....



Köpt en röd täckjacka till mr.blue eyes på Name it, som har mycket prisvärda barnkläder. Men tyckte att min lilla grabb var lite tuffare än så, så jag pimpade hans jacka. Fick bli ett Social Distortion tygmärke och en svart-vit pälskant på luvan, till mommys little monster!
Till mammans glada överraskning så hittade hon en röd skinnkjol i sin tyglåda, som jag köpt för flera år sen på second hand. Lagade lite här tog in lite där å nu har jag en ny kjol... sa precis igår till en kompis att jag var sugen på ett par skinnbracker, blev en kjol iallafall. Har ett par svarta nere i min walk in closet kanske ge dom ett försök.....

2 kommentarer:

Cel'Dara sa...

Ursnygg jacka måste jag säga! :-)
Jag hittade hit genom Miss Katka förra veckan. Och jag är kommen för att stanna. Gillar verkligen din blogg. :-)

Anonym sa...

nej usch

Kram

Jenny