lördag 14 november 2009

torsdag...spruta...


Uppskrämd av alla rykten om svininfluensan aka baconsnuvan, bestämde vi oss för att ta den där jävla sprutan. Hade jag inte haft mr.blue eyes på 4,5 månad så hade jag härdat mig å inte tagit nå vaccin men nu måste man tänka på det lilla livet. Det gick hur snabbt som helst, löpande band kan man säga. Kändes inte värre en ett myggstick, men dagen efter vaknade jag med ännu mer färg på armarna...svullen och lite öm,aj. Apropå det så måste jag nog gadda mig snart igen...var längesen nu! Får bli sonens namn den här gången....

3 kommentarer:

Katarina sa...

PIF är pay it forward. För ca 1 år sedan anmälde jag mig på en pif. Det betyder att jag fick en sak från en bloggare som hade 365 dagar på sig att ge mig något. samtidigt måste jag lägga ut på min att de tre första som kommenterar får en sak från mig inom 365 dar. De i sin tur skickar vidare pifen på sin blogg osv.

Katarina sa...

Ja och haka på man tar ju bara på det man är nöjd med. bilder på badrummet och vårt sovrum är en utmaning.

ingen fara på taket sa...

Nästa vecka ska det bli av. Inget svin här tack.