torsdag 21 januari 2010

60,70 och 80-tal på loppis...




Idag när jag var på väg till friskis och svettis, det var väl ungefär 2 år sen jag tränade sist,men skit i det. Så gick jag förbi lokala loppisen. Jag hittade lite prylar och kläder. Egentligen så är väl inte rosa min favvo färg måste jag erkänna, men gillade kragen och pärlemoknapparna på blusen. Men det får bli kort ärm på den, så måste jag sy in den lite i ryggen. Blev även en rutig ullskjorta till karln men misstänker att den är för kort i ärmarna, såg jag när jag kom hem. En liten plastbricka med en tjusig 60-tals donna på, en 80-tals sybok, ett kjol mönster från 70-talet och 2 par örhängen. Allt detta för 38 svenska kronor!

2 kommentarer:

christina sa...

alltså, det är ju sjukt men helt underbart att man kan hitta så mycket för så lite, bra jobbat! :-)

ingen fara på taket sa...

bra fynd. guu vad duktigt att träna.