måndag 4 januari 2010

Året som gick....



Året som gick, gick fort....Trots att jag var gravid halva. Väntan var ju lång då, och jag kan inte förtstå att vi har fått barn. Att jag fött barn utan smärtstillande dessutom, inget som var planerat det blev bara så.....Huset har fått sig en upprustning nytt kök, nytt golv på lill-toan. Nytt tak i matrummet och lite små fix i mr.blue eyes rum. Trädgården en ny gräsplätt. Tyvärr rullade inte chevan förra året, det finns inga bälten i den. Men i år ska den ut lite fixad och med bälten, bättre än någonsin. Ändå hann vi med några bilträffar mr. B var blott en månad när han var på sin första, hot rod reunion. Sen har hösten rullat på, familjemåndag med babysim är nått som vi kommer fortsätta med! Detta år börjar nog med att barnsäkra huset, eluttag och trappen. Det är ju en liten kille som börjat ta sig fram. Sen mot våren så blir det förhoppningsvis bygga altan och jag längtar redan till sommaren......Men det börjar med att min man har en veckas semester!

Inga kommentarer: