lördag 30 januari 2010

Lördags kvällen är räddad....




Min favorit concealer har varit slut hos min "local dealer" eller rättare sagt ett av stockholms största varuhus. Men äntligen så har den kommit in. Laura Mercier Secret Concealer har du inte testat, gört! Hur bra som helst, eftersom jag typ har genomskinlig hud så ser jag ut som en zombie om jag inte har concealer under ögonen. This is the shit.
Kan även tipsa om MAC´s pro longwear lipcolor, i färgen lasting lust. Men tyvärr så räcker ju inte bara make up man måste ju ha nåt på kroppen också.
Hittade en klänning på halva rea-priset, det tackar vi för. Till den en brosch och mina favvo örhängen som jag köpte på "viva las vegas weekend" när vi var där för några år sen.
Så får det bli, redo för bira och middag med trevliga ladys.....

2 kommentarer:

Thessan sa...

Fin blogg du har!

Alexandra sa...

hatar att den där concealern inte finns i gävle.
måste nog hitta en langare!