måndag 22 mars 2010

9 månader...


foton: Sarah Mae White
Tiden går sjukt fort idag blir våran son 9 månader, han är snart stora kille. Det är full rulle här varje dag. Mamman får hjärtsnörp varje gång han ställer sig upp och går med "gåvagnen". Men han har fått in balansen riktigt bra. Känner dock att det där med att köpa trappgrind ligger högt på "to do-listan". Hittade dom här bilderna från när vi var med i webzinet asobo. Dom är tagna ungefär 4 veckor innan beräknat förlossningsdatum, sen att gick jag ju över 11 dagar och att han kom snabbt som f-n är en annan historia. Man kan nästan inte fatta att han har legat i min mage och att man var så big... Han är bäst!

3 kommentarer:

Daisy sa...

Vilka snyggingar!

Marica sa...

Jag måste bara säga att jag tycker att din blogg är jättemysig! Kul att läsa om dina loppisfynd och era äventyr :) Numera en av de bloggar jag kollar in dagligen :P

Tjuettan sa...

Marica: Kul att du gillar den! Hur gammal är eran son?