tisdag 30 mars 2010

En bra måndag...





Igår var det en sån där bra dag när det lixom känns bra. Blev en långpromenad i solen och jag passade på å fota lite med min kamera som jag fortfarande är så nöjd med. Egentligen vet jag inte vad jag ska med alla bilder till men det är roligt. Katten ville väldigt gärna hoppa i vagnen men det fick han icke, jag skulle ha kidnappat den. Vill ha en katt men bror har ju 3 st så jag får väl åka hem till honom och gosa av mig lite. Vi hittade lite gulsippor på promenaden, heter dom så? Bland all hundskit som helt plötsligt uppenbarar sig när snön töar bort. Jag trodde att mr Blue Eyes ville gå lite med vagnen som stöd, men pilla i gruset dubbelvikt var roligare. När vi kom hem bestämde jag mig för att möblera om i sovrummet å börja förbereda för den kommande pysselhörnan. Som kommer att på börjas mycket snart hoppas jag, pojken får flytta in till sig efter påsk. Punkt slut! Nu måste jag hitta ett bra bord för min symaskin å lite hyllor till alla prylar. Som vanligt var det babysim igår det avslutades med en töntig familjedans i köket....

4 kommentarer:

ingen fara på taket sa...

Katten ser arg ut.
Eget rum, stora killen.

Sandy De Luxe sa...

Vintergäck tror jag att de heter. De är väldigt fina! =)

Emma is my name sa...

Vad kul att bästa kissarna fått en liten shout-out här.. ^^ Ja vi får bytas av ibland, du får mysa med kissarna så får vi mysa med lillkillen! //Emma

Tjuettan sa...

Emma: bra deal!