måndag 15 mars 2010

Sol och Minnenas Journal.




Idag efter min och mr Blue Eyes promenad så parkerade vi oss i trädgården. Han sov när vi kom tillbaka hem,så jag passade på att njuta av solen och en kopp kaffe. Jag sprang in och hämtade en stol och lånade hans fårskinn så det blev varmt om baken. Hann bläddra några sidor i Minnenas Journal och kolla på lite gamla foton innan han vaknade. Jag kan tipsa om denna trevliga tidning som tar oss tillbaka till en svunnen tid, om man gillar det... Det ser inte speciellt skönt ut på bilderna men det var det...Är äntligen våren på väg?

3 kommentarer:

ingen fara på taket sa...

Nice! Jag har också tidningen men har inte hunnit läsa den än. I helgen kanske.

Mtina sa...

Oooo... Det här borde vara nåt för mig! Jag beställde tre nummer omedelbums. Att prenumerera är för övrigt väldigt charmigt bara det. TAck för tipset.

Mtina sa...

Ooo... Tack för tipset. Jag beställde genast tre nummer. Jag älskar gamla tidningar så kanske detta är nåt för mig. Jag har inte prenumererat på en tidning sen jag var liten och hade Bamse. Spännande!