onsdag 3 mars 2010

Tråkig vardag....





Har en sjukling här hemma, mr blue eyes har blivit magsjuk. Han har haft över 40 graders feber, det var läskigt. Tror jag börjar få lappsjuka, förra veckan var det snökaos och nu hemma med lilla sjuklingen. Vi som hade så många planer den här veckan, men vad gör man....Jag hann iallafall pyssla lite i förmiddags när han sov en stund. Hittade ett gammalt tyg med tatueringsmönster som jag helt hade glömt bort. Egentligen är det ett bauta stort örngott, till bäddset som jag köpte på "A-bombers old style weekend" för snart 4 år sen. Den som spar han har!
Så det fick bli två stycken mindre till mr blue eyes kudde som han har i vagnen. Bloggtorka? Nja...en helt vanlig vardag på tjuettan.....



2 kommentarer:

ingen fara på taket sa...

Min bloggtorka är konstant. Få se om den kommer tillbaka när våren börjar att spira.
Det snöar och snöar utanför mitt fönster nu.
Hoppas grisen är frisk nu.

Tjuettan sa...

Han är tyvärr fortfarande hängig...men ingen feber iallafall. Jag hatar vinter.