torsdag 22 april 2010

En sväng till myrornas...




Jag och en kompis tog med oss våra kära söner till en helt annan del av staden och åkte till myrornas. Jag hittade en riktig hawaiiskjorta helt oanvänd till mr. Blue Eyes. Fanns även en lika till pappan men jag köpte den inte, ångrar mig nu. Varför gör man så? Slog även till på två dessertskålar från Eda har ju en grön sedan tidigare. Samt två små skålar, en grön och en genomskinlig från gullaskruf Delphi. Från 50-60 tal skulle jag gissa. Totalen för detta 65.- ibland lönar det sig att åka genom halva stan!

4 kommentarer:

Maja sa...

Kul att du samlar på Eda-glas! Jag har ganska mycket sånt(eftersom jag bor i Värmland). Samlar också på de där dessertskålarna, bl.a. Har de i rosa och blått! Fina, festliga och praktiska! Har också dricksglas och en karaff som fanns i vårt hus när vi flyttade in...

Vad fina de andra skålarna du hade fyndat var också!

/Maja

P.S. Kom nålbrevet fram? D.S.

Miss Rascal sa...

Jag kopte en likadan skjorta forra sommaren for 20 pence. Vet inte om jag nagonsin kommer bli mor men jag kunde helt enkelt inte lata bli. :))

Anna sa...

Wow, vilka fina fynd! Dessertskålarna är underbara!

Ett Kakmonster sa...

Hej svej!

Nu är det bara några dagar kvar! Skicka in recept till http://cakeofsweden.se och få chansen att vinna en resa för två till Shanghai!

Mniam mniam.