fredag 9 april 2010

Påskpaket....


Jag var med i en påsktävling på poppla loss. Gissa vad? Jag vann, jag är en sån som aldrig vinner. Men nu så vinden har vänt! Kanske borde köpa en triss...Igår kom mitt pris på posten. En riktig "goodie bag" skulle man kunna säga. En massa fina prylar både ätbart och användbart! Kanske är lite svårt å se vad det blommiga är, men det är en kasse av vintagetyger. Påskduken åker fram nästa påsk. Tycker att det var extra roligt att det var liljekonvaljer på hyllremsan. För jag har en tatuering tillägnad min mor och bror, som består bland annat av just liljekonvalj, gästriklands landskapsblomma. Tack så mycket!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoho! Nu funkade det tydligen, kanske var allmänt förvirrad å snurrig förut..

Vilken fin vinst! Även jag är ju en förlorare, i spel iaf. Du vet, "en del har tur i spel, andra i kärlek" :) Å det är ju bra!

Tack för igår, du får ta å lägga upp fotot på de tre musketörerna. Ses snart! Terez

Gina Americana sa...

What super-cute stuff! Congratulations!

Zazzan sa...

Du har inte lust att visa din tatuering på bloggen nån gång? Jag har länge tänkt göra en minnestatuering till min farmor med just lijekonvalj i, men jag kommer liksom inte riktigt på hur jag vill ha det. Har funderat på en bukett, med fler av hennes favoritblommor i.. men det känns som att det kan bli svårt att få till så det blir bra. :-/

Tjuettan sa...

Jo visst ska bara få till en bra bild på gaddningen...